perjantai 7. elokuuta 2009

Trimmausta ja muuta

Lauantaina 8.809 minä Paavo menen trimmarille :) Trimmarilla minusta nypitään kaikki ylimääräinen karva,että minusta tulee herraskoiran näköinen,enkä ole mikään '' mörkö''. Tuosta veli asiasta vielä jotakin kaksi muuta veljeäni ovat: Onni musta labbis ja sulo ruskea labbis eli me olemme yksi iso koira katras melkein yksi kenneli.
Toivottavasti tuo kyseinen trimmari jonka nimeä en muista on hellävarainen minun herkille kalapuikko tassuilleni jotka ovat hyvin hyvin kauniit :)
Tauno ja Hp aikovat mennä katselemaan Alexander Rybakin levyä Hp:lle, koska Hp tykkää laulajasta hyvin paljon. Minusta on järjetöntä ostaa joku levy, kun sitä voi esimerkiksi käydä kuuntelemassa youtubesta tai radiosta:) Minä itsen tykkään '' bändistä'' nimeltä: Ruokakupin kolina ;) Minä olen hyvin SUURI fani tälle kyseiselle bändille! Minä olen kuullut ja jopa ollut kyseisen bändin keikalla ;) ;) Noh tämäpä riittää nyt tällä kertaa kirjoittelen,sitten myöhemmin lisää vaikka huomenna. Ps:Voisitteko kertoa omissa blogeisanne minun sivustani? Olisin kiitollinen,että voisitte,koska haluaisin ''mainetta'' :):) Kirjoitelkaan ja kommatkaa minulle kaikkea miten voisin tehostaa blogiani ja muuta miten itse olette tehostanut sitä, ja aion laittaa itsestäni kuvaa tänne kunhan sopiva kuva löytyy :)

Ei kommentteja: