perjantai 18. syyskuuta 2009

Heipati Hei!


Täällä sitä taas kirjoittellaan pitkästä aikaa. Tanskan reissu sujui hyvin, mutta minä Paavo en saanut mitään tuliaisia ;( Hp senkin pyllypää minä Paavo olen sitä mieltä, että meillä koirilla on oikeus saada tuliaisia niinkuin ihmisetkin saavat ;D Olen minä Paavo ruennut jo harrastelenmaankin.

Harrastukseni ovat MeJä ja Toko eli tottelevaisuus koulutus ja mejä on joku ihmeen metsä jälki jutska. Olen jopa alkanut oppi mitä tehdään kun koira tulee vastaan :D Olen silloin hiljaa ja istun\ seison paikallani ja katson emäntää\ isäntää suoraan silmiin.

Tässä on minusta itsestäni kuva toivottavasti tykkäätte! Jos ette niin ei ole minun ongekmani ja olkaa kilttejä ja kommatkaa blogiani oisi kiva jos kommaisitte ja antaisitte blogi osoitetta niin voisin käydä vasta vierailulla

2 kommenttia:

Kuovi kirjoitti...

Heippa Paavo, Juuso täällä Juuson omasta blogista poikkesi kurkkimaan :) Vaikka sinä olet koira ja minä olen kissa niin on meillä sentään jotain yhteistä: olemme nimittäin molemmat aikamoisia herkkusuita :D

Paavo kirjoitti...

Herkkusuu se olla pitää vai mitä Juuso? Joo mä paavo olen semmone herkkunapa ja voidaan olla kamuja, vaikka olet kissa ja mä koira.