keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Ihanaa

Voi,että oon ihanaa olla mäyräkoira! Sitä välillä tulee ajatelleeksi tuota sylikoiran roolia ja sitä ajattelee samalla,että kukaan ei oikein sovi siihen. No tässä teille sopiva sylikoira minä PAAVO!

Minä Paavo olen aikamoinen sylikoira joskus saatan nukkua sylissä ja muutenkin tykkään kun minua kannetaan sinne sun tänne. Kalapuikko jalkani katsos eivät kestä kun joudun kävelemään.

Tänään minä Paavo kävin taas koirapuistossa.Puistossa olivat Reiska,Taavi ja minä itse tietenkin.

Siellä me taas juoksimme ja minä Paavo leikin hippaa! Hp ja hänen kaverinsa juoksivat perässäni, kun minulla oli se ihana keppi suussa he yrittivät ottaa sitä pois, mutta eivät saaneet!

He saivat sen vasta sitten pois,kun minä aloin väsyä tuohon jahtaamiseen.

Minä Paavo lähden nyt nukkumaan hyvää yötä ja tassun kuvia kaikille!!!

Ei kommentteja: