lauantai 26. syyskuuta 2009

Lauantai

Hp:llä oli tänään lentopallo peli! He olivat viimeisiä,koska Hp pelasi uusien tyttöjen kanssa jotka eivät olleet pelannut kuin 1 tai 2 kuukautta. He pelasivat todella hyvin ainakin minun mielestävi,vaikka en sitä nähnytkään. Minä Paavo olen yksi terminaattori. Minä olen alkanut syömään yhtä puu osaa jossa ihmiset pitävät takkeja. Ja olenhan minä myös syönyt yhden tyynyn.

Tyynyn osia oli ympäri taloa
kukaan ei oikein tykännyt,kun minä vielä oksensin tyynyn pumpulia lattialle!!!

1 kommentti:

susanna&samina kirjoitti...

Paavo moi!Saa nähdä pääseekö tää kommentti nyt läpi, kun viimeksi ei päässyt. Kun äiti on tällänny koneeseen semmoset turva-systeemit ettei aina pääse johonki paikkaan. Me ei oola ikuna nähty koirulia eikä kyllä hiirulaisiakaan kun me ollaan ihan sisäkissuja.Äiti sanoo ettei me olla missään muualla turvassa.Sä kun olet pieni koiruli niin mahdutkin hyvin syliin ja sua varmaan rakastetaan kovasti niinkuin meitäki. Mut kaikilla ei ole hyvää kotia ja se on kamalan surullista.